Dołącz Do Nas Na Forum / Join Us On Board - Wystarczy kliknąć na poniższy baner

piątek, 3 kwietnia 2009

Złote Myśli Jana Pawła II


Bóg jest pierwszym źródłem radości i nadziei czlowieka.

...wstań, nie skupiaj się na słabościach i wątpliwościach, wyprostuj się... Wstań i idź.

"...bieg ukończyłem, wiary ustrzegłem..."

Praca jest dla człowieka, a nie człowiek dla pracy.

Prawdziwa działalność ekumeniczna oznacza otwarcie, zbliżenie, gotowość dialogu, wspólne szukanie prawdy w jej pełnym znaczeniu ewangelicznym i chrześcijańskim, ale żadną miarą nie oznacza i nie może oznaczać zacierania granic tej prawdy wyznawanej i nauczanej przez Kościół.

Religia jest wrogiem podziałów i dyskryminacji, nienawiści i rywalizacji, przemocy i konfliktów. Religia i pokój idą w parze!


Głębokie zdumienie wobec wartości i godności człowieka nazywa się Ewangelią, czyli Dobrą Nowiną. Nazywa się też chrześcijaństwem.

Czyż Chrystus tego nie chce, aby papież Polak, papież Słowianin, właśnie teraz odsłonił duchową jedność chrześcijańskiej Europy, na którą składają się dwie wielkie tradycje: Zachodu i Wschodu.

Zbudowaliście kościoły, wypełnijcie życie swoje Ewangelią

Dłonie są krajobrazem serca.

Rodzina Bogiem silna, staje się siłą człowieka i całego narodu.

Służyć Chrystusowi to wolność.

Szukałem was, teraz Wy mnie znaleźliście.
*********************************

Brak komentarzy: