Dołącz Do Nas Na Forum / Join Us On Board - Wystarczy kliknąć na poniższy baner

niedziela, 15 marca 2009

Modlitwa do Anioła Opiekuna



Zwracam się do Ciebie, Mój Aniele Opiekunie,

Niechaj Twa moc, Twoje światło i Twoja miłość pomogą mi

uświadomić sobie moją część nieśmiertelną, która jest we mnie,

tak by mogło się odtworzyć połączenie

miedzy wolą Nieba i moją wola własną.

Proszę Cię, byś oświecił mój umysł Mądrością Boską,

tak bym umiał zarówno dawać, jak i przyjmować,

zarówno działać, jak i czuć

i aby te jakości zrównoważyły się między sobą

w moim wyrażaniu ich wobec bliźnich.

Zobowiązuję się działać całe moje życie

na rzecz spełnienia duchowego mojej duszy,

pracując na drodze alchemii wewnętrznej

na rzecz realizacji Jedni we mnie.

Proszę, by Mądrość Boskości we mnie spełniła się

i realizowała się każdego dnia poprzez moje czyny.

Brak komentarzy: